‹ Poprzedni wpis Wróć do listy wpisów Następny wpis ›

Kulinarny tir Roberta Sowy na targach Carrefour

Niby dopiero wrzesień, ale... coraz bliżej święta :) W dniach 7-8 września kulinarny tir Roberta Sowy i Prymatu zaparkował w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, aby przygotować degustację dla uczestników Bożonarodzeniowych Targów Dostawców Carrefour.

Było smacznie i miło :)

targi-carrefour_kolaz


Drugie Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour pod hasłem rozwoju współpracy z dostawcami. Celem wydarzenia jest wypracowanie najlepszej oferty świątecznej dla klientów oraz zaprezentowanie nowych rozwiązań w zakresie marki własnej, IT, marketingu oraz CSR . Sukces pierwszej edycji Targów dowiódł, że jest to kluczowe wydarzenie handlowe oraz istotny element budowania przewagi konkurencyjnej Carrefour w okresie bożonarodzeniowym.

Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour po raz drugi zgromadzą największych partnerów handlowych Spółki, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych. Wydarzenie jest organizowane przez Carrefour Polska, aby ułatwić sklepom zapoznanie się z ofertą producentów oraz dostawców marek międzynarodowych, lokalnych oraz marki własnej, ze szczególnym naciskiem na ofertę świąteczną. Z jednej strony pozwala to dostawcom na zaprezentowanie swojej najlepszej oferty, a z drugiej na budowanie bezpośrednich relacji między działami handlowymi, sprzedażowymi i operacyjnymi Carrefour oraz dostawców.

- Jednym z głównych celów Carrefour w Polsce jest rozwój i zacieśnianie relacji z dostawcami. Dlatego tegoroczna edycja targów jest już nie tylko okazją do zaprezentowania i wyboru najlepszej oferty świątecznej do naszych sklepów, ale także do wzajemnego wysłuchania potrzeb i oczekiwań oraz do zaprezentowania nowości, które wprowadzamy do naszej współpracy – powiedział Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. W tym roku Carrefour zaprezentuje dostawcom innowacje w zakresie marki własnej, rozwiązań informatycznych, cross marketingu oraz społecznej odpowiedzialności biznesu, których celem jest zwiększenie efektywności wzajemnej współpracy oraz budowanie dodatkowych wolumenów sprzedaży w okresie przedświątecznym – dodał Guillaume de Colonges.

Targi Dostawców Carrefour odbędą się w centrum konferencyjnym MT Polska w Warszawie. Na przestrzeni ponad 5 500 metrów kwadratowych, swoją ofertę świąteczną zaprezentują najwięksi dostawcy sieci z kategorii produktów świeżych, produktów dużej konsumpcji oraz po raz pierwszy: produktów sezonowych oraz importowanych. Dodatkowo, podczas targów na specjalnym stoisku zostaną zaprezentowane produkty marek własnych, z uwzględnieniem nowych marek wprowadzanych przez Carrefour w Polsce na wyłączność. Nowością na targach będzie również prezentacja wyposażenia i oferty nowego sklepu Express convenience, a także funkcjonalności aplikacji mobilnej Mój Carrefour oraz inicjatyw CSR, których celem jest walka z marnotrawstwem żywności. Działania w tym zakresie są głównym elementami programu STOP Marnotrawstwu, które Carrefour promuje w 2016 roku wśród dyrektorów swoich sklepów, dostawców, franczyzobiorców i pozostałych partnerów biznesowych firmy.

Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour są wydarzeniem zamkniętym, na który wstęp mają wyłącznie pracownicy oraz dostawcy sieci. Jednocześnie jest to największe spotkanie z partnerami handlowymi, które Carrefour organizuje w Polsce. Przyczynia się ono do zacieśniania wzajemnych relacji, zwiększenia atrakcyjności oferty bożonarodzeniowej sklepów wszystkich formatów, a tym samym pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży przed Świętami.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność.