‹ Poprzedni wpis Wr贸膰 do listy wpis贸w Nast臋pny wpis ›

Kulinarny tir Roberta Sowy na targach Carrefour

Niby dopiero wrzesie艅, ale... coraz bli偶ej 艣wi臋ta :) W dniach 7-8 wrze艣nia kulinarny tir Roberta Sowy i Prymatu zaparkowa艂 w Centrum Targowo-Kongresowym MT Polska w Warszawie, aby przygotowa膰 degustacj臋 dla uczestnik贸w Bo偶onarodzeniowych Targ贸w Dostawc贸w Carrefour.

By艂o smacznie i mi艂o :)

targi-carrefour_kolaz


Drugie Bo偶onarodzeniowe Targi Dostawc贸w Carrefour pod has艂em rozwoju wsp贸艂pracy z dostawcami.聽Celem wydarzenia jest wypracowanie najlepszej oferty 艣wi膮tecznej dla klient贸w oraz zaprezentowanie nowych rozwi膮za艅 w zakresie marki w艂asnej, IT, marketingu oraz CSR . Sukces pierwszej edycji Targ贸w dowi贸d艂, 偶e jest to kluczowe wydarzenie handlowe oraz istotny element budowania przewagi konkurencyjnej Carrefour w okresie bo偶onarodzeniowym.

Bo偶onarodzeniowe Targi Dostawc贸w Carrefour po raz drugi zgromadz膮 najwi臋kszych partner贸w handlowych Sp贸艂ki, kupc贸w i menad偶er贸w, a tak偶e dyrektor贸w hipermarket贸w i supermarket贸w oraz w艂a艣cicieli sklep贸w franczyzowych. Wydarzenie jest organizowane przez Carrefour Polska, aby u艂atwi膰 sklepom zapoznanie si臋 z ofert膮 producent贸w oraz dostawc贸w marek mi臋dzynarodowych, lokalnych oraz marki w艂asnej, ze szczeg贸lnym naciskiem na ofert臋 艣wi膮teczn膮. Z jednej strony pozwala to dostawcom na zaprezentowanie swojej najlepszej oferty, a z drugiej na budowanie bezpo艣rednich relacji mi臋dzy dzia艂ami handlowymi, sprzeda偶owymi i operacyjnymi Carrefour oraz dostawc贸w.

- Jednym z g艂贸wnych cel贸w Carrefour w Polsce jest rozw贸j i zacie艣nianie relacji z dostawcami. Dlatego tegoroczna edycja targ贸w jest ju偶 nie tylko okazj膮 do zaprezentowania i wyboru najlepszej oferty 艣wi膮tecznej do naszych sklep贸w, ale tak偶e do wzajemnego wys艂uchania potrzeb i oczekiwa艅 oraz do zaprezentowania nowo艣ci, kt贸re wprowadzamy do naszej wsp贸艂pracy 鈥 powiedzia艂 Guillaume de Colonges, Prezes Carrefour Polska. W tym roku Carrefour zaprezentuje dostawcom innowacje w zakresie marki w艂asnej, rozwi膮za艅 informatycznych, cross marketingu oraz spo艂ecznej odpowiedzialno艣ci biznesu, kt贸rych celem jest zwi臋kszenie efektywno艣ci wzajemnej wsp贸艂pracy oraz budowanie dodatkowych wolumen贸w sprzeda偶y w okresie przed艣wi膮tecznym 鈥 doda艂 Guillaume de Colonges.

Targi Dostawc贸w Carrefour odb臋d膮 si臋 w centrum konferencyjnym MT Polska w Warszawie. Na przestrzeni ponad 5 500 metr贸w kwadratowych, swoj膮 ofert臋 艣wi膮teczn膮 zaprezentuj膮 najwi臋ksi dostawcy sieci z kategorii produkt贸w 艣wie偶ych, produkt贸w du偶ej konsumpcji oraz po raz pierwszy: produkt贸w sezonowych oraz importowanych. Dodatkowo, podczas targ贸w na specjalnym stoisku zostan膮 zaprezentowane produkty marek w艂asnych, z uwzgl臋dnieniem nowych marek wprowadzanych przez Carrefour w Polsce na wy艂膮czno艣膰. Nowo艣ci膮 na targach b臋dzie r贸wnie偶 prezentacja wyposa偶enia i oferty nowego sklepu Express convenience, a tak偶e funkcjonalno艣ci aplikacji mobilnej M贸j Carrefour oraz inicjatyw CSR, kt贸rych celem jest walka z marnotrawstwem 偶ywno艣ci. Dzia艂ania w tym zakresie s膮 g艂贸wnym elementami programu STOP Marnotrawstwu, kt贸re Carrefour promuje w 2016 roku w艣r贸d dyrektor贸w swoich sklep贸w, dostawc贸w, franczyzobiorc贸w i pozosta艂ych partner贸w biznesowych firmy.

Bo偶onarodzeniowe Targi Dostawc贸w Carrefour s膮 wydarzeniem zamkni臋tym, na kt贸ry wst臋p maj膮 wy艂膮cznie pracownicy oraz dostawcy sieci. Jednocze艣nie jest to najwi臋ksze spotkanie z partnerami handlowymi, kt贸re Carrefour organizuje w Polsce. Przyczynia si臋 ono do zacie艣niania wzajemnych relacji, zwi臋kszenia atrakcyjno艣ci oferty bo偶onarodzeniowej sklep贸w wszystkich format贸w, a tym samym pozytywnie wp艂ywa na wyniki sprzeda偶y przed 艢wi臋tami.

###

O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sie膰 handlowa, pod szyldem kt贸rej dzia艂a w Polsce ponad 800 sklep贸w w 5 formatach: hipermarket贸w, supermarket贸w, sklep贸w osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce r贸wnie偶 w艂a艣cicielem sieci 20 centr贸w handlowych o 艂膮cznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest cz臋艣ci膮 Grupy Carrefour, kt贸ra posiada 12 300 sklep贸w w 35 krajach. Grupa Carrefour jest sieci膮 multilokaln膮, multiformatow膮 i multikana艂ow膮, obs艂uguj膮c膮 codziennie 13 milion贸w klient贸w na ca艂ym 艣wiecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego spo艂ecznie Grupy Carrefour opiera si臋 na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bior贸偶norodno艣ci oraz wsparcie dla partner贸w firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniaj膮 si臋 do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z mi艂o艣ci do Zdrowia oraz R贸偶norodno艣膰.