‹ Poprzedni wpis Wróć do listy wpisów Następny wpis ›

Kulinarny tir Roberta Sowy i Prymatu na targach Carrefour

Niby dopiero początek września, ale... coraz bliżej święta :) W dniach 6-7 września br. kulinarny tir Roberta Sowy i Prymatu zaparkował w Centrum Targowo-Kongresowym w Warszawie, aby przygotować degustację dla uczestników Trzecich Bożonarodzeniowych Targów Dostawców Carrefour.

Na powyższym zdjęciu Robert Sowa ze swoim kulinarnym teamem i gościem specjalnym - Panem Radosławem Kasperowiczem, Prezesem Zarządu Prymat Sp. z o.o.


Podczas dwudniowej imprezy ekipa Roberta Sowy przygotowała i wyserwowała uczestnikom targów mnóstwo przysmaków z dodatkiem przypraw i musztard Prymat  oraz produktów Smak.

W menu znalazły się m.in.:
- kompozycja sushi
- matias holenderski ze śmietaną, szczypiorkiem, owocami kaparowca i czerwonym kawiorem
- krewetki z chorizo, pomidorami, kolendrą i wędzoną czerwoną papryką Prymat
- pieczony filet z suma z sosem z sera pleśniowego z suszonymi pomidorami, bobem i kaparami
- pieczony dorsz czarny w kremowym sosie z grzybów leśnych z zielonym groszkiem i oliwkami
- pieczone policzki wieprzowe z grzybami leśnymi w sosie Madera, kluseczkami maślanymi i buraczkami
- duszony kurczak w sosie curry z ananasem i kolendrą
- tort bezowy z kremem mascarpone aromatyzowanym cukrem z prawdziwą wanilią i chili pieprzem cayennne Prymat, zye świeżymi owocami sezonowymi.


Targi były również okazją do wielu miłych spotkań ze znajomymi z branży :)


 

Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour to coroczna impreza mająca na celu wypracowanie najlepszej oferty świątecznej dla klientów. To spotkanie największych partnerów handlowych Spółki, kupców i menadżerów, a także dyrektorów hipermarketów i supermarketów oraz właścicieli sklepów franczyzowych.

Bożonarodzeniowe Targi Dostawców Carrefour są wydarzeniem zamkniętym, na który wstęp mają wyłącznie pracownicy oraz dostawcy sieci. Jednocześnie jest to największe spotkanie z partnerami handlowymi, które Carrefour organizuje w Polsce. Przyczynia się ono do zacieśniania wzajemnych relacji, zwiększenia atrakcyjności oferty bożonarodzeniowej sklepów wszystkich formatów, a tym samym pozytywnie wpływa na wyniki sprzedaży przed Świętami.


O Carrefour

Carrefour Polska to multiformatowa sieć handlowa, pod szyldem której działa w Polsce ponad 800 sklepów w 5 formatach: hipermarketów, supermarketów, sklepów osiedlowych i specjalistycznych oraz sklepu internetowego. Carrefour jest w Polsce również właścicielem sieci 20 centrów handlowych o łącznej powierzchni ponad 230.000 GLA oraz sieci ponad 40 stacji paliw.

Carrefour Polska jest częścią Grupy Carrefour, która posiada 12 300 sklepów w 35 krajach. Grupa Carrefour jest siecią multilokalną, multiformatową i multikanałową, obsługującą codziennie 13 milionów klientów na całym świecie.

Polityka biznesu odpowiedzialnego społecznie Grupy Carrefour opiera się na trzech filarach: zwalczanie wszelkich form marnotrawstwa, ochrona bioróżnorodności oraz wsparcie dla partnerów firmy. Wszyscy pracownicy Carrefour Polska przyczyniają się do realizacji tej polityki poprzez programy: STOP Marnotrawstwu, Z miłości do Zdrowia oraz Różnorodność